Magazín Konopí
  • Domů
  • Rubriky
  • Aktuální vydání
  • Předplatné
  • Prodejní místa
  • Archiv
  • O nás
    • Kdo jsme
    • Redakce
    • Kalendář akcí 2023
    • Inzerce
    • Partneři
    • Kontakty
  • Vyhledávání
  • ENEN
Facebook Instagram Twitter YouTube SoundCloud

Terra Aquatica v roce 2022

21. ledna 2022 | Rubrika: PR články
Zdroj: Terra Aquatica

Zdroj: Terra Aquatica

Po pět let trvajícím přechodovém období je nyní konečně Terra Aquatica zcela nezávislou a samostatnou společností. Bylo tak dokončeno postupné odloučení od původní americké značky. Jak jsme vlastně došli k naší dnešní identitě?

Název, logo a barvy, které najdete na obalech a v médiích, jsou výsledkem usilovné reflexe všech našich zaměstnanců s cílem vystihnout oblasti, ve kterých vynikáme: že jsme v souladu s historií společnosti nejen přední světoví specialisté na hydroponii, ale také průkopníci v oblasti vývoje těch nejkvalitnějších organických produktů, jež jsou dnes na trhu k dostání. A přesně v této oblasti se chystáme nadále rozšiřovat naši působnost.

Nové názvy, stejné receptury

Naše motto zůstává stále stejné: excelentní produkty! Obaly a názvy se sice změnily, ale receptury byly zachovány. Například Flora Series, dnes Tripart, kterou vyvinul Cal Herrmann na konci 80. let a kterou testoval W. Texier; nebo Pro Organic, což je kompletní řada hnojiv vyvinutá ve Francii. Ta dodává ve verzi pro substrát potřebné ultrakoncentrované živiny, zatímco ve verzi pro hydro jde o skutečně revoluční produkt, který jsme si nechali v roce 2005 patentovat. 

Společnost zprovoznila výzkumné prostory – skleník o velikosti přes 1 000 m2 –, kde plánuje vyvíjet další inovativní produkty.

Ve společnosti jsme patřičně hrdí na naši kompletní řadu jednoduchých, trvanlivých a odolných systémů. Ty kombinují osvědčené technologie (vodní cirkulace vynalezená Lawrence Brookem je stále základem CultiMate – dříve Aquafarm a Waterfarm) s nejnovějšími inovacemi. Mezi ně patří například solární panel, jenž může být využit mimo jiné v městských zahradách na terasách a balkonech (Ebb&Grow).

V souladu s ekologickými zásadami, které typicky zosobňuje uzavřený hydroponický systém, vyrábíme velkou část produktů Terra Aquatica přímo v sídle společnosti za použití recyklovaných plastů, které jsou nejen netoxické a stabilní, ale také donekonečna recyklovatelné.

Tým Terra Aquatica.
Tým Terra Aquatica.

Terra Aquatica je poslední dílem příběhu, který se začal psát v 80. letech minulého století na severu Kalifornie. Tam začali spolupracovat zakladatel General Hydroponics US Lawrence Brooke, odborník na vodu působící v NASA Cal Herrmann a manželé Noucetta Kehdi a William Texier. Tehdy vznikl koncept první komerční hydroponické farmy pod názvem „Family Farm“ (rodinná farma).

Obyčejní lidé s koníčkem

Jde o typický americký příběh lidí s „koníčkem“. Z něho se nakonec stala mezinárodní společnost působící na fenomenálně rostoucím trhu od doby, co byly objeveny a zpopularizovány možnosti, jež člověku skýtá pěstování indoor (co se týče výnosů, nutričních kvalit a šetření vstupními zdroji!). Společnost vstoupila do Evropy v roce 1994, a jakmile se usadila ve Francii v departmentu Gers, stala se díky nekompromisní kvalitě vyhledávanou stálicí evropských zákazníků. 

Naše motto zůstává stále stejné: excelentní produkty!

Dnes je Terra Aquatica znovu „mladou“ firmou, která se odpoutala od svých kalifornských kořenů. S týmem plným nadšenců a odpovídajícím odborným zázemím disponuje nyní prostředky k výrobě produktů, jež byly dosud dováženy ze Spojených států, přímo v Evropě. Jedná se o řady NovaMax (dříve FloraNova) a DryPart (dříve Maxi Serie).

Společnost také zprovoznila výzkumné prostory – skleník o velikosti přes 1 000 m2 –, kde plánuje vyvíjet další inovativní produkty. Ať už se jedná o kontinuální vylepšování stávajících přípravků, nebo uvádění zcela nových receptur na trh.

Terra Aquatica je odhodlaná plnit své závazky a má v plánu i nadále nabízet zákazníkům – jak všem stávajícím, kteří nás neopustili v době transformace, tak těm novým, kteří se seznamují pouze s naší novou identitou – ty nejkvalitnější produkty a nejlepší zákaznické služby!

Zdroj: Terra Aquatica

Ohodnoťte tento článek
General HydroponicsgrowinghydroponiepěstováníTerra AquaticaWilliam Texier

Redakce

V redakci Konopí působí na slovo vzatí odborníci, kteří se konopí věnují profesně, i pacienti, kteří se jím dlouhodobě léčí.

  • Zajímá vás více? Magazín Konopí je k dostání v novinových stáncích a trafikách po celé republice. Lze si ho i výhodně předplatit.

    Starší čísla stejně jako to aktuální si můžete pohodlně objednat na webu send.cz nebo v elektronické podobě na digiport.cz.

  • Mohlo by vás zajímat

    • Technické konopí. PR články

      Nenechte si ujít unikátní konopnou konferenci Hemp & Industry!

    • konference CB Expo Curych PR články

      Pozvánka na CB Expo 2023 v Dortmundu

    • Zdroj: Annabis PR články

      Annabis se vrací jako distributor léčebného konopí 

    Napište komentář Zrušit odpověď

    Vyhledávání

    Nejnovější články

    • Hana Gabrielová v konopí

      S Hanou Gabrielovou o chystané konferenci Hemp & Industry

      25. září 2023
    • gel a časopisy

      Záříjová akce na předplatné: Arthrocann gel s CBD a CBG zdarma!

      21. září 2023
    • rostlina technického konopí

      Uhlíkové kredity generují už i konopní farmáři

      18. září 2023
    • dívka na procházce

      Překvapení: V důsledku legalizace klesá počet hospitalizovaných kvůli psychickým potížím

      13. září 2023
    Facebook YouTube SoundCloud
    S Hanou Gabrielovou o chystané konferenci Hemp & S Hanou Gabrielovou o chystané konferenci Hemp & Industry🌿🥸
Mezinárodní konference Hemp & Industry s podtitulem Konopné materiály a jejich potenciál pro rozvoj místní bioekonomiky se v Praze koná už v půlce října. Na to, co všechno čeká její účastníky, jsme se zeptali Hanky Gabrielové, prezidentky pořádajícího Českého konopného klastru🌱🙏  Proč jste se s CzecHemp rozhodli uspořádat tuto konferenci? 
K organizaci jsme se zavázali v rámci mezinárodního projektu HempClub. Cílem je propojování hráčů v jednotlivých oblastech konopné produkce napříč Evropou. Důležitou aktivitou v rámci projektu jsou tzv. ClusterXchange, setkání, na které zveme zástupce malých a středních podniků, aby se prostřednictvím vzájemného učení hlouběji seznamovali s jedinečnými vlastnostmi konopí, jeho přínosem pro životní prostředí a bioekonomiku, která přispívá k dosažení uhlíkové neutrality. Organizací konference Hemp & Industry chceme dát příležitost účastníkům navázat partnerství s širší evropskou konopnou komunitou a podpořit vznik nových inovativních projektů.  Co bylo cílem při tvorbě panelů, proč jste je takto koncipovali?
Kombinace panelových diskuzí a krátkých přednášek dává možnost pozvaným hostům stručně se představit, ale také vzájemně reagovat na dotazy moderátora či dotazy z publika. Nám jako organizátorům to dává možnost propagovat jednotlivá nosná témata konference a lépe komunikovat její obsah. Formát mi přišel zajímavý v tom, že je více interaktivní, a věřím, že vybudí i posluchače k zapojení do diskuze.  Můžeš stručně představit několik hlavních hostů?
První panel je věnovaný udržitelnosti a vystoupí v něm mimo jiné Nando Knodel z německé firmy Hemp Connect. Ta se věnuje zhodnocení produkce konopí pomocí uhlíkových kreditů, což je dnes populární téma. Nando je jeden z mála lidí, kteří dotáhli do úspěšného konce placení farmářům za produkci konopí prostřednictvím uhlíkových kreditů. . (...)  Vstup na konferenci je díky financování z projektu HempClub zdarma! Registrace a více info na webu našeho magazínu 🙂  Sledujte Magazín Konopí: Váš průvodce konopnou léčbou💚
    Chování lidovců (maniakální výstupy Babiše Chování lidovců (maniakální výstupy Babiše ponecháváme stranou, ty jsou spíš pro psychiatry) a jejich absurdní útoky na světově uznávaného experta na drogy a závislosti s více než 30letou praxí v oboru Jindrich Voboril ukazují především na zoufalost těchto takzvaných křesťanů🙏👀  Politicky jde o klasický spinning, kdy se nějaký výrok vytrhne z kontextu a překroutí a kolem toho se udělá mediální bouře, ve které už nikdo neřeší, jak to vlastně bylo na začátku a co kdo přesně řekl. Něco, co dělají extremisté z SPD a ANO neustále, ale přeci jen od údajně státotvorné strany se stoletou tradicí by to člověk zrovna nečekal. Navíc když se jedná o lidi věřící v Boha, lásku, pravdu a tak dále.  Mohli bychom zde rozebírat a vyvracet každou druhou nepravdu, kterou za poslední dny Jurečka, Bartošek nebo Philipp vypustili ze svých nadutých úst, naštěstí z reakcí veřejnosti je vidět, že ti, co mají mozek v hlavě, zoufalé hry KDU prokoukli a dávají jim za to kartáč. A to je dobře, protože tato mocichtivá individua si zaslouží jediné - skončit v propadlišti dějin.  Vtipné a zároveň smutné na tom všem je to, že jak pana Vobořila známe, je to skromný, pokorný a hluboce věřící člověk, který se snaží konat dobro a pomáhat vždy a všem.  Odborností a respektem ve světě mu naše lidovečtí ochránci chlastu (zemědělci Bartošek a Jurečka a revmatolog Philipp) nesahají ani po kotníky, přesto vypouštějí z úst agresivní a urážlivé kydy na jeho adresu s jediným cílem - politicky přežít, přiživit se na vyvolávání strachu a zkrátka postupovat podle playbooku každé populistické strany.  Konec nedělního politického okénka, na skutečné důvody a motivace (ne)lidovců si posvítíme v dalších dnech na webu magazínu Konopí 😎
    Dnešní reportážní výlet pro magazín Konopí Dnešní reportážní výlet pro magazín Konopí na polnosti @Svatý Sedláček - konopné produkty se náramně vyvedl (jako vždy ostatně). Kytky byly krásné, palice na nich obří a terpeny všudevonící. Mělo sice pršet, ale kluci si umí objednat počasí, takže jsme se dočkali i sluníčka☀️🌱  Teď už jen sklidit, usušit, vyextrahovat💦 a můžeme (si) všichni užívat léčivých vlastnosti konopí pěstovaného a zpracovávaného s láskou a ekologicky. Gratulujeme za celou redakci k dobře odvedené práci💚
    Konopí na Instagramu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Obchodní podmínky

    MAGAZÍN KONOPÍ

    První český magazín o léčbě konopím pro pacienty, lékaře i širokou veřejnost. Šestadvacáté vydání je k dostání od 15. 5. ve stáncích a vybraných poštách po celé republice. Číslo 27 vyjde 5. 10. 2023.

    Kontakt: office@konomag.cz

    Tel.: +420 737 300 375

    RUBRIKY

    • Dopisy čtenářů
    • Editorial
    • Infografiky
    • Látky v konopí
    • Léčba
    • Letem světem
    • Mýty & fakta
    • Návody & recepty
    • Nezařazené
    • Obsah
    • Pěstování
    • Poradna
    • PR články
    • Předplatné & balíčky
    • Příběhy pacientů
    • Pro zdravotníky
    • Reportáže
    • Rozhovory
    • Soutěže
    • Vaporizace
    • Výzkumy
    • Zákony
    • Zvěroléčba

    NEJNOVĚJŠÍ

    • Hana Gabrielová v konopí

      S Hanou Gabrielovou o chystané konferenci Hemp & Industry

      25. září 2023
    • gel a časopisy

      Záříjová akce na předplatné: Arthrocann gel s CBD a CBG zdarma!

      21. září 2023

    VYHLEDÁVÁNÍ

    Sledujte nás

    Facebook Instagram LinkedIn
  • Magazín Konopí

    Potvrďte nám​​, že už vám bylo 18 let, a vyberte si nastavení cookies
    Pomocí cookies, které používáme na tomto webu, můžeme lépe vyhodnocovat návštěvnost nebo vám přizpůsobit reklamu na míru. Díky tomu vám už nic neunikne.

    Můžete nyní buď „Přijmout“ všechny cookies nebo si pomocí tlačítka „Nastavit“ upravit nastavení na míru dle vašich preferencí. Souhlasem s nastavením cookies zároveň potvrzujete, že už vám již bylo 18 let.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
    Nastavit
    {title} {title} {title}
    Konopí č. 26 právě v prodeji!
    Získejte aktuální vydání magazínu Konopí

    Zjistit více